Organizasyonlar tarafından uygulanan yönetim sistemi standartları altında gerekli işlemlerin otomasyonu için geliştirilmiştir.
SODER, yönetim sistemi standartlarının gerektirdiği her türlü dökümantasyon altyapısının oluşturulması, ilgili işlemlerin yürütülmesi ve takibi işlemlerinin gerçekleştirilmesi sağlanmaktadır.
Entegre yönetim sisteminde, Temel Modül, Döküman Yönetimi, İç/Dış Müşteri Şikayetleri, Düzeltici/Önleyici İşlemler, Denetimler & Anket, Genel Eylem ve Yönetim Gözden Geçirme, Eğitim ve Öneriler, Kalibrasyon, İş Sağlığı ve Güvenliği Risk Analizi, Olay Bildirimi, IT Risk Analiz Yönetimi ve Risk Analizi, Çevresel Etki Risk Analizi, Malzeme Güvenliği Veri Sayfası, Örgütsel Risk Yönetimi, Başarısızlık Modu Etki Analizi modülleri bulunmaktadır.
Nerede Kullanıyoruz?
- TS EN ISO 9001
- TS EN 10002
- TS EN ISO 14001
- OHSAS 18001
- TS EN ISO 22000
- ISO/TS 16949
- TS EN ISO/IEC 17025
- TS ISO/IEC 27001
- TS EN ISO 5000
- Diğer kurumsal standart çerçeveleri